Váš nákupní košík je prázdný.
Všechny naše výrobky jsou vyráběny na zakázku. Pokud si přejete změnit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud nám neposkytnete informace do 24 hodin, nebudeme odpovědní za jakékoli nesprávné informace. Po 24 hodinách byla vaše objednávka již uvedena do výroby a již ji nelze upravovat. Kupující při výběru nesprávného stylu a velikosti nákupu přebírají veškerá rizika, v tomto případě se nepřijímá vrácení ani vrácení peněz.
Ztracené objednávky
Pokud dojde ke ztrátě objednávky při přepravě, zašleme vám náhradní částku na naše náklady. Bude vám poskytnuto sledovací číslo, a to je to, co používáme k určení, zda byla objednávka ztracena při přepravě nebo doručena.
Chyby v chybějící adrese nebo nesprávné doručovací adrese
Pokud na chybějící adrese jsou nějaké chyby nebo pokud nám poskytnete nesprávnou dodací adresu vedoucí k neúspěšnému doručení a vrátíte nám ji, kontaktujte nás a my problém vyřešíme za vás.
Výměna (je-li relevantní, Náklady na vrácení zboží nese kupující.)
Pokud jej potřebujete vyměnit za stejnou položku, pošlete nám e-mail na adresu sales@aisope.cz a odešlete svou položku na adresu:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Všechny produkty procházejí kontrolou kvality před odesláním - ale pro případ, že si přečtete níže!
Pokud se produkt při otevírání balíčku setká s jedním z níže uvedených problémů, dejte nám vědět vyfotením a pošlete nám e-mail s číslem objednávky.
Vytištěný obrázek není jasný.
Vytištěný obrázek není uprostřed košile.
Balíček obdržel nesprávně proti objednávce.
Poškozeno dodávkou: roztrhané, špinavé.
Objednávka není ve srovnání s objednávkou ve správné velikosti, barvě nebo stylu.
Další chyby způsobené námi.
Pokud se u produktu, který jste obdrželi, vyskytl některý z výše uvedených problémů, kontaktujte nás e-mailem nebo webovou stránkou s obrázky chyb a číslem vaší objednávky. Jakmile bude problém ověřen jako správný, vrátíme vám peníze nebo je vyměníme.
Vadné, poškozené, nesprávně odeslané položky, máte nárok na plnou náhradu nebo výměnu, pokud jsme vám zaslali vadnou, poškozenou nebo nesprávně odeslanou položku. Pokud se domníváte, že byla vaše položka během přepravy poškozena, musíte si od přepravce přečíst dokumentaci „Důkaz o poškození“, která by měla být součástí vašeho vráceného balíčku.
Poznámka: * Vrácení zboží je možné pouze v případě, že předmět nebyl použit nebo umyt a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi.
* Nepřijmeme žádnou odpovědnost za velikost, pokud jsme to udělali jako váš požadavek. V případě zaslání nesprávné velikosti ve srovnání s objednávkou se budeme řídit výše uvedenými zásadami.
LODNÍ DOPRAVA
Chcete-li produkt vrátit, měli byste jej poslat poštou na adresu:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Vrácení peněz bude provedeno na stejnou kreditní kartu nebo na původní způsob platby, který jste použili k objednání. Jelikož je vrácení peněz obrácením vaší platby (peníze za vrácení peněz obdržíte za 72 hodin), můžeme je poslat zpět pouze stejným způsobem, v jakém byly přijaty. Vrátit platbu tímto způsobem je nejrychlejší a nejbezpečnější způsob, jak získat peníze zpět na cestě zpět k vám.
Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte vrácení peněz, náklady na vrácení zboží budou odečteny z vrácení peněz.(Pokud pošleme nesprávné zboží, vrátíme vám plnou částku.)
* Problémy s vrácením peněz: Níže uvádíme několik důvodů, proč vám bude vrácena plná částka:
Duplicitní objednávka, jednu za vás zrušíme a vrátíme vám peníze (peníze za vrácení peněz obdržíte do 72 hodin).
Vaše zboží neobdrželo do 30 dnů nebo jste obdrželi poškozený / vadný předmět (viz podmínky v POLITICE VRÁCENÍ), dříve vyřešíme náhradní objednávky a nepotřebujete zboží vracet. Pokud ale přesto chcete vrátit peníze, zpracujeme kredit v obchodě nebo vrácení peněz, jakmile od vás obdržíme vrácené položky. Pokud potřebujete vrátit nebo vrátit objednávku, přečtěte si prosím pozorně následující pokyny
* Jak vrátit zboží?
Krok 1: Jak se vrátit?
- Vrácení zboží musí být odesláno zpět k nám do 30 dnů od data doručení vašeho balíčku.
- Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v původním obalu, který je nenosený, nepoužívaný a nebyl vyprán nebo jinak poškozen. Všechny původní našité nebo zavěšené značky musí být stále neporušené.
- K dokončení vrácení požadujeme potvrzení nebo doklad o nákupu. Budete zodpovědní za úhradu vlastních nákladů na dopravu za vrácení zboží.
Krok 2: Naše zpracování šeků.
- Jakmile obdržíme vaše vrácené položky, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme je obdrželi. O schválení nebo zamítnutí vrácení peněz vás také co nejdříve informujeme. Zpracování šeku bude nějakou dobu trvat, než ho porovnáme a prodiskutujeme s naším partnerem.
Poté bude vaše refundace zpracována. Zpracování trvá 1–2 pracovní dny, jakmile je vydáme, a poté obdržíte peníze za vrácení peněz do 72 hodin.
- Pokud jste dosud neobdrželi vrácení peněz, nejprve zkontrolujte svůj bankovní účet. Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu. Než bude vrácení peněz oficiálně odesláno, může to chvíli trvat.
- Dále kontaktujte svou banku. Před odesláním vrácení peněz často trvá nějaký čas zpracování. Pokud jste to všechno udělali a dosud jste neobdrželi vrácení peněz, kontaktujte nás na adrese sales@aisope.cz
Oprávněn zastupovat: Alex Burman Adresa kanceláře: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom E-Mail: sales@aisope.cz Doba odezvy: do 48 hodin Telefon: +447761980356 Čas: pondělí - pátek, 9:00 - 18:00 (GMT+2)