Váš nákupní košík je prázdný.
Ne, nemusíte. Zakaždým můžete nakupovat a odhlásit se jako host.
Po založení účtu u nás vám však umožní objednávat, aniž byste museli zadávat své údaje pokaždé, když u nás nakupujete. Můžete se zaregistrovat hned teď, nebo nejprve můžete začít nakupovat a vytvořit si účet, než se vydáte na stránku nákupního košíku.
Klikněte na „Přihlásit / Registrovat“ a poté na „Vytvořit účet“ a vyplňte své osobní údaje.
Nakupujte požadované položky a přidejte je do nákupního košíku. Po dokončení můžete přejít do nákupního košíku a zkontrolovat. Před potvrzením nákupů a plateb zkontrolujte a ujistěte se, že jsou všechny informace správné.
Podporujeme způsob platby: Paypal
Po zadání objednávky bohužel nemůžeme zrušit. To nám umožní efektivně zabalit vaše objednávky a minimalizovat chyby. Před odesláním je vhodné objednávku zkontrolovat.
Zadejte kód poukazu do pole „Kód poukazu“ a klikněte na „Přidat“ na stránce nákupního košíku, než budete moci pokračovat v pokladně. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme ručně použít kód voucheru na vaši objednávku, pokud jste při odhlášení zmeškali jeho zadání. Před potvrzením nákupu se prosím ujistěte, že jsou všechny informace správné.
Po zadání objednávky od nás obdržíte potvrzovací e-mail s potvrzením přijetí vašich objednávek. Mějte však na paměti, že objednávky budou odeslány pouze po schválení platby a ověření fakturační a dodací adresy. Alternativně můžete stav své objednávky zkontrolovat v části „Můj účet“, pokud jste registrovaným uživatelem.
Všechny objednávky budou zpracovány do 2 pracovních dnů, s výjimkou víkendů a státních svátků.
Dodací lhůta „Česká pošta“ je přibližně 7–15 pracovních dnů , Doba dodání „DHL“ je přibližně 5–7 pracovních dnů.
Aisope vám e-mail sledovací číslo, obvykle poté, co jsme dodali vaši objednávku, jej můžete použít ke kontrole informací o sledování položek na expresním sledovacím webu, který znáte, nebo ke kontrole informací o vaší objednávce na našich webových stránkách. >> Sledovat objednávku
Po potvrzení objednávky bohužel nemůžeme přesměrovat objednávky. Zajistěte proto správnou dodací adresu.
Omlouváme se za zaslání neúplné objednávky. Kontaktujte náš tým péče o zákazníky a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.
Omlouváme se, pokud jste od nás obdrželi vadný předmět. Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky se snapshotem produktu a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.
Omlouváme se za zaslání nesprávné položky. Kontaktujte náš tým péče o zákazníky a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.
Pokud do 30 dnů neobdržíte zásilku, laskavě pošlete e-mail našemu týmu péče o zákazníky a my vám podle toho pomůžeme
Stav své zásilky můžete zkontrolovat pomocí „Sledovat objednávku“ na adrese a zjistit, proč by mohlo dojít ke zpoždění. Případně nám můžete poslat e-mail a my vám pomůžeme